Un banner reuşit nu este unul neapărat frumos, ci unul care vinde. Scopul tău este să atragi cât mai mulţi clienţi care să apese pe el şi să intre pe site. Dacă foloseşti Google Adwords Display, şi este un lucru bun dacă ai optat şi pentru această modalitate de promovare, atunci trebuie să ştii că atractivitatea unui banner este foarte importantă. În mod evident, cu cât rata de click este mai mare, cu atat numărul de conversii va creşte.
Care sunt regulile cele mai importante de care trebuie să ţii cont?
- Un text bun vinde. Concentrează-te pe titlu, propunerea-cheie pentru utilizator şi nu uita să răspunzi întrebărilor cheie: ce? de ce? cum? şi chiar eu ce câştig din asta? Încearcă să inovezi, dar nu uita nici de elementele pe care trebuie să le incluzi, cum ar fi un call to action, care poate fi simplu sau creativ, atâta timp cât mesajul este clar transmis.
- Încearcă să surprinzi, include elemente grafice wow, fotografii care să atragă din start privirea, detalii sau imagini de ansamblu, care să păstreze însă acelaşi mesaj uşor de înţeles „din prima”.
- Font uşor de descifrat. Nu te pierde în mulţimea de fonturi pe care le ai la dispoziţie, ai grijă ca textul să nu fie prea blurat sau prea mic, alege un font lizibil şi convingător, care să contrasteze bine cu restul bannerului.
- Alege culorile bannerului astfel încât să se potrivească brandului tău, dar şi audienţei căreia te adresezi. Experienţa ne arată că există două culori care funcţionează de cele mai multe ori şi atrag atenţia fără conotaţii negative: portocaliu şi albastru. Alege portocaliu pentru butoane şi le vei face uşor de remarcat, iar albastru pentru text sau diverse cadre – această culoare transmite încredere şi siguranţă.
- Să nu semene cu un banner. Da, poate părea ciudat, dar un banner bun este unul care iese din tipare şi surprinde. Bineînţeles, acesta trebuie să păstreze elementele „clasice”ale unui banner, dar încearcă să îţi schimbi uşor viziunea şi să oferi „altceva” utilizatorilor.
Cel mai bun sfat pe care îl putem da pentru realizarea bannerelor este să apelezi la profesionişti, care au o experienţă demonstrată în realizarea lor. La Netinform îţi putem oferi acest lucru, prin design şi copywriting care să te ajute să vinzi şi mai mult. Trebuie doar să ne contactezi pentru o ofertă personalizată.