Ecommerce-ul este tot mai aglomerat, cum supravietuiti cu succes?
Foarte multe persoane se intreaba cum reusesc in ecommerce, companii precum Amazon sau Walmart.
Cu online –> offline ca si model de cumparare, avem posibilitatea de a schimba preferintele intre momentul in care consumatorul paraseste website-ul si decide sa cumpere produsul fizic de pe raftul magazinului. Cu toate acestea, modelul ecommerce este mult mai scurt si mai usor, avand posibilitatea de a compara produsele inainte de a da click pe cumpara!
Cercetarea noastra arata ca preturile si conversia difera dramatic datorita stocului, calitati sau atributele fiecarei pagini in parte. La fel cum este si in cumparaturile traditionale, in online este foarte important sa gasesti un echilibru intre optimizarea in cautare si experienta utilizatorului.
Mai jos vom incerca sa iti aratam cateva practici utile pentru a castiga mai multi cumparatori pe website-ul tau:
Optimizarea titlurilor de produse.
Titlul produselor pe site-urile de ecommerce joaca un rol foarte important in calea de cumparare. In primul rand, titlul scris corect ajuta la o cautare mai buna in pagina.
Titlul produsului este, de asemenea, utilizat ca element in pagina HTML, ajutand si titlu in URL, fiind de folos si pentru SEO.
Intrebari si raspunsuri.
Una din caracteristicile noi aparute pe Amazon, este sectiunea de intrebari si raspunsuri in detaliile produsului. Aceasta sectiune permite cumparatorului sa puna intrebari despre produs, putand primi raspunsuri din partea vanzatorului sau a altor clienti.
Noile cercetari arata ca site-urile cu o sectiune Intrebari & Raspuns au o rata mai mare de conversie. Dupa cum stim, oamenii nu pun foarte usor intrebari pe site-urile de cumparaturi, in schimb cauta raspunsuri pentru diferite produse. Daca intrebarea si raspunsul lor este deja oferit pe site, ea poate ajuta sa creasca conversia site-ului (chiar si in functie de raspuns).
Raiting si recenzii.
Evaluarile si recenziile sunt o parte extrem de importanta in succesul vanzarilor online. Nu doar ca influenteaza clientul dar si creste rata de raspandire a produselor pe diferite site-uri sau forumuri de catre clienti tai. Este important sa monitorizezi in mod constant comentariile, avand grija la cele negative. Multe companii refuza sa participe la comentariile negative, dar conversatia se intampla oricum, cu sau fara tine. Prin participare la conversatie, poti transforma intr-o situatie pozitiva.