Te-ai gandit vreodata ca ti-ai putea mari traficul blogului doar prin fluxul de postari constante? Nu e imperativ nevoie de idei originale, ci trebuie sa iti imbunatatesti strategia. Este destul de solicitant sa generezi idei intr-un stil foarte rapid si sa-ti alimentezi strategia, asa cum afirma si 50% dintre cei care lucreaza in marketing, conform unui sondaj Kapost.
Pentru a veni cu mai multe idei de continut poti apela la numeroase scurtaturi, precum cercetarea blogurilor deja existente sau poate reinvestirea vechilor tale postari cu un alt obiectiv. Daca nu te-ai gandit pana acum, blogging-ul in timp real este foarte eficient, caci angajeaza o audienta deja online si in discutie. Creeaza un potential extraordinar pentru postarile tale, acestea putand fi distribuite mult mai rapid si de o comunitatea mai mare de utilizatori.
Exista cateva metode care vor crea un impact major prin blogging-ul in timp real:
1. Blogging-ul live de la conferinte si evenimente
Fie ca ai fost sau nu vreodata la o conferinta, e stiut faptul ca hashtag-ul se raspandeste foarte repede in timpul ei, de asemenea si in saptamanile urmatoare. Participantii, dar si cei care ar fi dorit sa fie acolo, stabilesc o legatura prin hashtag pentru a obtine informatii si a intra in contact unii cu altii.
Prima etapa este sa scrii cat de mult poti si cat de repede, mai apoi poti edita, problematiza si concluziona. Alcatuieste un sumar al intalnirilor sau al sesiunilor. E important ca aceste notite sa le iei in timp real, caci e posibil ca o buna parte din informatii sa nu le memorezi, plus ca vei fi cu in pas inainte fata de ceilalti. Oamenii isi doresc angajare in fapt, relevanta si “fun facts”.
Cei care nu au fost prezenti vor aprecia recapitularile unei sesiuni importante pentru ca vor avea materialul “cald” si foarte putin alterat. Important este sa mentionezi si oratorii, care ti se pare ca au avut un mesaj de substanta, deoarece este probabil ca si ei sa ia cunostinta de mesajul tau si sa il distribuie.
Nu uita sa pui si un hashtag, faciliteaza vizibilitatea textului, si capacitatea de a deveni viral.
Poti sa organizezi si un interviu cu un speaker, ii vei capta atentia si va fi onorat, de asemenea audienta va fi incantata de proximitatea ta fata de acesta, si va dori sa afle ce are de spus. Nu uita, si intevievatul iti poate distribui continutul unei paturi mai extinse de utilizatori.
Este o sansa fantastica pentru tine sa participi in acest carusel virtual si sa adaugi ceva relevant la conversatie. Daca valorifici autentic discutia, fara sa para fortata prin promotii si recomandari, mesajul tau va atrage persoane interesate, astfel traficul site-ului va spori.
Sfaturi pentru succes
- Ia notite zilnic, selecteaza-le si posteaza in aceeasi zi ca materialul sa fie inca proaspat, iar cei interesati sa se angajeze in citirea sa. Nu amana publicarea, pentru ca oamenii vor cauta ce-si doresc in alta parte.
- Scrie lucruri pe care tu ai vrea sa le citesti, un strop de subiectivitate va codimenta site-ul tau, Asasar, ai putea posta in timpul evenimentului pe retele de socializare, folosind hashtag-uri. Pori alcatui liste precum: “cele mai notabile discursuri”, “Tweet-urile zilei” etc, oamenii tot timpul sunt captivati de “fun facts”. Dar asigura-te ca sunt liste folositoare si nu facute doar pentru scopul atragerii traficului. Ofera-le utilizatorilor sfaturi utile si sugestii eficiente.
- Inculde si cateva personalitati care s-au facut remarcate. Ce impresie ti-au lasat? De ce ai ales sa distribui mesajul lor? Mentioneaza-i si atunci si ei te vor remarca. Publicitate reciproca? Sigur!
2. Apeleaza la newsjack!
Ce este newsjack-ul? O metoda prin care injectezi stirile recente in marketing si publicitate. Este foarte importanta actualizarea la evenimente noi care sunt de impact, dar si la cele din zona ta, caci poti profita adaugand ceva unic conversatiei. Oamenii din PR fac asta de ani intregi, precum cei de la Oreo(care fac aluzie la Superbowl),dar stiai ca acest lucru te ajuta si la SEO? Nu trebuie sa vii cu o idee noua, ci trebuie sa iti impartasesti perspectiva intr-un mod ingenios!
- Planuieste sa fii receptiv si prompt. Abilitatea de a face newsjack provine dintr-o planificare atenta a modului in care vrei sa distribui continutul repede. Intereseaza-te de cine scrie, cine face design-ul, si editeaza pentru ca tu sa stii inainte de vreme cand sa scoti o noua postare.
- Fii cat se poate de fair-play in orice situatie. Nu discredita pe nimeni, si nu incerca sa folosesti o stire sensibila pentru a-ti promova blogul.
Toate aceste tactici va vor ajuta sa promovati continutul spre o noua audienta, iar cea mai buna chestie este ca sunt gratuite!