O interfata optima a website-ului are rate mari de conversie si este usor utilizabila. Cu alte cuvinte, este benefica atat afacerii cat si pentru oamenii care o utilizeaza. In urmatoarele zile vom posta continuarile articolului de fata, in care vom impartasi ideile noastre in legatura cu acest fapt.
Desigur ca este un proces constant de imbunatatire a noastra si implicit a optimizarii graficii, de aceea e probabil ca unele sfaturi sa fie mai folositoare si mai relevante decat altele. Deci suntem ambii implicati, invatam impreuna!
1. Incearca sa folosesti o singura coloana si nu mai multe
Un layout de o singura coloana iti va oferi un control mai mare asupra continutului. Acesta va trebui sa sa ghideze cititorii cat mai eficient, intr-o maniera previzibila de la inceput spre sfarsit. Pe cand o interfata cu mai multe coloane impune mai multe riscuri precum: distragerea atentiei de la mesajul central al textului. Ghideaza oamenii cu o poveste si provoca-i sa se angajeze in discutii.
2. In loc sa inchei reducerile(sau o oferta), rasplateste-ti cititorii cu un cadou
Un gest prietenesc precum daruirea unei atentii ca rasplata a fidelitatii lor iti poate potenta afacerea pe termen lung. Daca analizezi in substrat, darurile sunt o tactica eficienta de persuasiune care se bazeaza pe reciprocitate. Poate suna foarte evident, dar sa fii generos si bun cu cineva oferindu-i surprize in semn de apreciere va fi tot spre favoarea ta in timp. Plus ca te va face sa te simti mai bine!
3. Combina functii similare in loc sa fragmentezi interfata grafica
Este usor sa creezi neintentionat sectiuni multiple de-a lungul anilor, elemente si caracteristici care performeaza toate aceeasi functie. Este o chestiune de dezordine, iar lucrurile vor incepe sa se destrame in timp. Fii atent la functiile duplicate care sunt denumite variat, caci acestea vor debusola clientii. Adeseori, cu cat interfata este mai fragmentata, cu atat mai mult durata in care clientii se vor obisnui va fi mai mare. Nimeni nu vrea sa fie ca un peste pe uscat. Reconsidera imbunatatirea acesteia macar o data pe an, imbinand functiile similare.
4. Incearca sa nu te autorecomanzi, ci sa expui gratificarea clientilor
Dovada sociala este o alta metoda de persuasiune eficienta care este direct aplicabila pentru cresterea ratelor de conversie. Cand un potential client vede ca altii te recomanda, cel mai probabil ca raspunde la provocarile pe care le lansezi. Incearca o pagina cu testimoniale sau expunerea unor statistici care arata ca esti prezent!
Fii pe faza pentru urmatoarele 71 de postari! Speram sa te ajute!