
Trial Run Ads – Noutati Google
Trial Run Ads: Pasionati ai jocurilor, avem o veste buna pentru voi! Google lanseaza Trial Run Ads pentru aplicatii de jocuri in rezultatele motorului de cautare. Acesta permite probarea jocurile inainte de instalarea propriu-zisa. Utilizatorii pot decide dupa 10 minute daca le place jocul si merita instalat sau nu.
Anunturile de aplicatii de streaming permit utilizatorilor Android sa se joace cu o aplicatie timp de 10 minute, chiar de la rezultatele cautarii.
In urmatoarele cateva saptamani, anunturile din rezultatele cautarii Android vor permite utilizatorilor sa ia jocuri pentru un test, inainte de a alege daca sa le descarce sau nu. Stirea a fost dezvaluita luni, in timpul Zilei de Dezvoltare la Conferinta Dezvoltatorilor de Jocuri din San Francisco.
AdWords Search Trial Run Ads vor incepe sa apara in rezultatele Google in urmatoarele cateva saptamani. Anunturile vor avea un buton „Incercati acum„, in plus fata de butonul de descarcare. Utilizatorii care opteaza pentru a incerca aplicatia vor putea sa se joace timp de pana la 10 minute inainte de a decide daca sa-l descarce din magazinul Google Play.
In decembrie, Google a inceput procesul de testare Trial Run Ads prin AdMob. Perioada de testare in anunturile respective, in aplicatie, este de doar 60 de secunde, in comparatie cu cele 10 minute – timpul de incercare ce va urma sa fie pus la dispozitie utilizatorilor in noul proces. In timp ce viza initial dezvoltatorii de jocuri, Trial Run Ads vor fi disponibile pentru o gama larga de aplicatii.
De asemenea, dezvoltatorii vor avea in curand posibilitatea de a targheta anunturi catre utilizatorii care au petrecut mai mult de 30 de minute jucandu-se pe o aplicatie care este integrata cu Google Play Jocuri in ultimele 30 de zile.
Pentru a ramane mereu informati, urmariti-ne si pe pagina de Facebook, <click aici>!