
Audienta Facebook – Cum formezi audienta perfecta?
Audienta Facebook este un subiect sensibil si depinde de multi factori. Doriti sa ajungeti la un public nou, profitabil, pe Facebook? V-ati gandit sa targhetati segmente de public de nisa?
Un astfel de tip de targhetare, pe nise de oameni va va ajuta sa creati noi canale de trafic si de venituri. In acest articol, veti descoperi cum puteti gasi si comunica cu un public de nisa pe Facebook.
Descopera-ti nisa!
Uneori, tot ce ai nevoie este un mic brainstorming pentru a ajunge la o optiune imediata pentru un public secundar. Ganditi-va la produsul sau serviciul dumneavoastra ca si cum l-ati crea initial pentru alte scopuri decat publicul dumneavoastra principal pentru a identifica noi nuante ale caracteristicilor sale, care vor aduce interes din partea altor segmente de clienti.
De exemplu, in cazul in care publicul primar Dollar Shave Club este format din barbatii care folosesc aparate de ras, este usor sa consideram femeile care utilizeaza aparatele de ras drept public secundar.
Ca alternativa, puteti cerceta Facebook Insights pentru a afla mai multe despre ciudateniile publicului dumneavoastra primar. Tot pornind de la aceasta optiune, puteti afla si caracteristicile audientei secundare.
Publicul dumneavoastra tinta
Cand v-ati decis ce grup doriti sa vizati pe Facebook, puteti profita de optimizarea audientei pentru a va asigura ca postarea dumneavoastra va fi vazuta de catre utilizatorii care sunt cel mai probabil sa devina fideli paginii de Facebook.
Acum, ca stii cum sa gasesti si sa ajungi la publicul de nisa, va dam trei sfaturi pentru a va ajuta sa profitati la maximum de aceasta expunere si vizibilitate.
# 1: Vorbiti limba lor
Multe grupuri de nisa folosesc anumite cuvinte, argou sau expresii de cuvinte de baza atipice care le diferentiaza de alte persoane. Indiferent daca incercati sa va conectati cu introvertiti, nonconformisti sau fani ai stilului de viata sanatos este important sa vorbiti cu ei aceeasi limba.
Pentru a examina limbajul specific al unui grup, puteti utiliza Google pentru a interoga expresii cum ar fi „argou hipster”. O sala de gimnastica mare, care vrea sa atraga un public de nisă de entuziasti CrossFit pot cauta pe Google argouul pe care publicul l-ar putea folosi.
De asemenea, puteti utiliza online dictionarul de argou sau dictionarul urban pentru a invata sensul cuvintelor care nu sunt familiare pentru tine.
# 2: Consolidati starea de spirit si interesele lor
Postarea de imagini si citate care fac apel la mentalitatea unica a publicului dumneavoastra de nisa pot fi deosebit de eficiente, deoarece acestea sunt atractive si usor de distribuit.
Pentru a diminua riscul de a instraina publicul principal cu aceasta tactica, asigurati-va ca imaginile si citatele utilizate sunt relevante pentru publicul existent, de asemenea. In caz contrar, nu se va putea obtine nici un angajament.
De exemplu, aceasta postare facuta de compania Nike ar putea atrage cu usurinta atentia celor interesati de filologie, dar ramane fidel intereselor publicului lor primar de sportivi si fani ai stilului de viata sanatos.
De asemenea, puteti face un pas mai departe, prin includerea unei intrebari care ajuta compania sa inteleaga opinia nisei. Este extrem de important pentru companie, crescand astfel sansele de a se angaja membrii acelui public intr-o conversatie.
# 3: Oferiti suport pentru ceea ce publicul sustine
Daca afacerea ta se aliniaza la o audienta de nisa pe o tema sau subiect controversat, puteti publica mesaje care fac o declaratie clara pentru a arata sprijinul dumneavoastra.
De exemplu, aceasta postare ar putea fi distribuita sa faca apel si la a atrage oameni care sunt interesati sa sprijine modele puternice de sex feminin.
Targhetarea in functie de grupuri de nisa de pe Facebook, in plus fata de audienta primara, va va ajuta sa creati noi canale de trafic si de conversii.
Utilizati sfaturile de mai sus pentru a va asigura ca va fideliza publicul dumneavoastra de nisa in mod eficient. Structurati postarile de pe Facebook cu atentie si amintiti-va ca aveti doar 8 secunde pentru convinge noua audienta sa citeasca, astfel incat primele 3-4 cuvinte ale postarii trebuie sa capteze atentia cititorului.
Pentru alte sfaturi si pentru a ramane mereu informat, urmareste-te si pe pagina de Facebook! <click aici>