Schimbari Facebook – Implicatii pentru editori
Schimbari Facebook: Ecosistemul digital trece printr-o multime de schimbari. De la Twitter, la Google, LinkedIn, si chiar Bing, cum sa le urmariti pe toate?
Din fericire, te-am acoperit cu un set suplimentar de ochi si urechi. Munca pe care o facem aici depinde de succesul intregului univers digital: suntem mereu la curent cu cele mai mari schimbari si oportunitati din marketing.
Recent, Facebook a fost in curs de modificare care vor fi de o importanta deosebita pentru editori. Iata ce vor insemna urmatoarele doua actualizari pentru strategiile de construire a publicului in miscare.
1. Optimizarea publicului
In luna ianuarie a acestui an, Facebook a introdus Optimizarea audientei, un instrument de targhetare organic care ajuta editorii sa-si atinga si fidelizeze publicul lor tinta. Instrumentul permite adminilor paginilor de Facebook sa imbunatateasca relevanta posturile lor indicand cine este cel mai probabil sa fie fidelizat de acestia.
Instrumentul le ofera editorilor urmatoarele caracteristici:
- Capacitatea de a adauga etichete de interes la continut, pentru a ajuta Facebook-ul sa conecteze publicul tinta cu subiecte care ar capta atentia acestuia;
- Capacitatea de a restrictiona sau de a limita vizibilitatea anumitor posturi, permitand afisarea in functie de locatie, limba, sau gen;
- Vizibilitatea in performanta a continutului, in functie de interes;
Deci, ce inseamna toate acestea?
Intr-o lume in care atentia publicului devine din ce in ce mai fragmentata, Facebook ofera editorilor instrumentele de care au nevoie pentru a construi in profunzime relatii de fond cu publicul-tinta.
Puteti sa targhetati mai bine continutul dumneavoastra pentru cititori pe baza a ceea ce ei sunt interesati sa citeasca si sa invete. Veti avea, de asemenea, o perspectiva suplimentara pe care o puteti utiliza pentru a optimiza fiecare dintre mesajele dumneavoastra si veti putea extinde reach-ul postarii (reach = numarul de persoane la care ajunge postarea).
2. Messenger pentru Editori
Editorii vor avea in curand posibilitatea de a distribui continut prin intermediul Facebook Messenger.
Aceasta este o veste mare. De ce?
Similar cu e-mail-ul, Facebook Messenger reprezinta un canal pentru de comunicare 1:1. In loc sa ceri publicului sa vina la site-ul tau web sau sa ii bombardezi cu newslettere pe e-mail, aveti posibilitatea sa le oferiti informatii relevante.
Aceste stiri sunt inca speculative, Facebook-ul nici nu confirma, nici nu neaga aceasta afirmatie, liderul social media este suspectat ca testeaza noi caracteristici in spatele ochiului public.
Avand in vedere ca Facebook Messenger ajunge la peste 800 de milioane de oameni, potentialul de distributie pentru editori ar fi masiv.
Si cine stie ce aduce viitorul? Probabil, editorii ar putea fi in masura sa integreze Facebook Messenger in ofertele lor de continut sponsorizat. Facebook trebuie insa sa anunte ce planuri are pe viitor!
Pentru a ramane mereu la curent cu ultimele noutati din domeniu, urmariti-ne si pe pagina nostra de Facebook, <click aici> !