
Review-uri online si Local Search
Optimizarea SEO presupune performanta;
SEO este unul dintre cele mai importante si mai utilizate strategii pentru afaceri, deoarece potentialii clienti te pot cauta online si majoritatea dintre acestia folosesc motoare de cautare pentru a descoperi numarul de telefon, locatia, adresa, astfel incat, ele trebuie sa fie intelese de catre Google, pentru a facilita gasirea acestora de catre utilizatori;
-potrivit unui raport SEO, cauza care influenteaza modul in care o afacere apare in rezultatele cautarii locale, sunt primii sapte factori aflati in top;
-de exemplu, daca vei cauta „cel mai bun restaurant japonez (in) Chicago”, vei observa un set de rezultate care provin din Google My Business, cu numele si adresa celor mai importante restaurante japoneze;
-criteriul cel mai puternic al optimizarii SEO este relevanta, care presupune ca subiectul sa fie cat mai corect, deoarece in functie de asta, site-ul sau pagina ta vor avea sansele unor rezultate mai mari, relevanta calculandu-se atat la nivel de site, cat si la nivel de pagina;
Optiunile pe care Facebook le ofera
Odata cu introducerea optiunii de Graph Search, pe Facebook au inceput sa se realizeze milioane de cautari, cele mai populare cautari au specific local;
-facebook foloseste hashtag-uri relevante, incluzand numele orasului si zona in care te aflii, oferindu-le potentialilor clienti, vizibilitatea si accesibilitatea pentru a-ti identifica locatia afacerii tale, in cazul in care acestia nu au aflat inca de ea;
-facebook poate reprezenta si un punct de pornire asupra afacerii tale, vei beneficia de un profit considerabil, deoarece, oamenii iti indetifica locatia, apoi iti distribuie ofertele, ceea ce tine de tine, este sa folosesti metodele cele mai eficiente pentru a atrage utilizatorii pe pagina ta;
Asigura-te ca datele PNA sunt corecte
PNA este o prescurtare de la Nume, Adresa si Numar de Telefon, care ajuta utilizatorii sa gaseasca adresa, oferind informatii corecte si actuale cu privire la formuralul de contat de pe site-ul tau, functionarea corecta a acestor elementele oferind un suport de incredere asupra site-ului;
-atunci cand aceste listari furnizeaza informatii corecte, nu poti oferi semnale locale gresite;
-de exemplu, in SUA, 37% dintre companii au cel putin un nume incorect sau lipseste ceva de pe ingregistrarile lor, 43% au cel putin o adresa incorecta si 18% lipsesc numere de telefon;
Adauga o recenzie la site-ul tau
Comentariile online si numarul continutului, pot impulsiona eforturile SEO, de exemplu, 800 de cuvinte dintr-un text, poate face la fel de mult ca un continut nou de pe pagina ta;
-componentele importante ale oricarei strategii SEO de succes, consta in a-i sporii increderea utilizatorului;
-ai posibilitatea de a utiliza si un simplu widget, unele site-uri de revizuire TripAdvisor si Yelp, ofera widget-uri care sa permita sa afisezi cele mai recente comentarii postate de catre tine si sa evaluezi acele postari chiar de pe site-ul tau;
-daca ai un web powered by WordPress, poti instala un pluning care are o functionalitate mare;
Opinii privind Social Media
SEO si Social Media sunt interdependente;
-Social Media poate fi utilizat de catre oricine, fara a avea cunostinte IT, te ajuta sa postezi texte, poze, filmari, link-uri si sa le impartasesti si celorlalti, formand astfel comunitati bazate pe interese comune;
-Social Media faciliteaza comunicarea utilizatorilor pe internet și ajuta la crearea, distribuirea și la schimbarea de conținut;
-comentariile utilizatorilor joaca un rol important in stimularea increderii, potrivit lui Forrester, comentariile sunt vazute de catre utilizator ca fiind de mai mare incredere;
-Social Media este un mecanism de transmisie din „de la unul catre mai multi”, avand ca scop principal, conversatiile purtate intre utilizatori;
Social Media este prezentat ca fiind ”punctul de intalnire a omului cu tehnologia”.
Opinii de cercetare
Pentru optimizarea site-ului tau, analiza cuvintelor cheie joaca un rol important asupra acestui aspect, ajutand vizitatorii sa-ti gaseasca site-ul;
-cel mai important factor in orice companie SEO, este indentificarea publicului si cercetarea cuvintelor cheie, acestea ajutand la optimizarea site-ului;
-la fiecare doi ani, Moz asculta zeci de marketeri priceputi in cercetare si face corelatii pentru a intelege mai bine cum functioneaza algoritmii motoarelor de cautare;
-pentru optimizarea practicilor SEO, este nevoie de experienta si cunostinte asupra algorimilor, privind motoarele de cautare;
-ierarhia site-ului trebuie sa aiba si o structura logica, complexa, care sa le atraga atentia vizitatorilor si sa navigheze asupra paginii tale;
-trebuie se folosesti un limbaj adecvat si sa te gandesti la cuvintele cheie pe care le-ar putea cauta un utilizator pentru a gasi o parte din continutul tau;
Raspunde la opinii si cerceteaza metodele de cautare
Ca un raspuns la comentariile utilizatorilor este, sa le asculti feedback-ul;
-nu este necesar sa raspunzi la fiecare conversatie, insa este necesar sa te preocupi de intrebarile clientului, iar atunci cand o faci raspunsul trebuie sa fie cat mai precis si mai frumos;
-in functie de cercetarea TripAdvisor, companiile care raspund la comentarii se bucură de un angajament de 17 % mai mare si sunt cu 21% mai avantajati, avand sanse de a primi mai multe cereri de oferte;
-nu uitati sa adaugati si cuvantul cheie pentru a imbunatatii vizibilitatea comentariilor la care raspudeti;
Genereaza opiniile pozitive si ascunde feedback-ul negativ
Unul dintre principalele criterii este grija continutului, acesta trebuie sa fie implicit, fara erori gramaticale, care sa nu includa un continut de slaba calitate si sa ofere o experienta placuta cititorilor, evitand astfel opiniile negative, comportamentul tau trebuie sa aduca o optimizare asupra impactului site-ului;
-cel mai important instrument este interactiunea si abordare cu care contribui la o clasare mai buna a site-ului tau, informatiile furnizate fiind un supliment pentru utilizator;
Feedback–
Oferiti continut si servicii de calitate!