Mediul de afaceri de astăzi poate fi extrem de competitiv. O strategie de promovare de succes în mediul online are la bază multiple informaţii şi cunoştinţe despre industrie, potenţial şi, bineînţeles, competiţie.
Pentru a crea strategia potrivită companiei tale, specialiştii Netinform studiază şi creionează direcţiile de comunicare pentru fiecare canal în parte, graţie experienţei vaste de lucru, selectând acele medii care vor aduce succesul.
O nouă opţiune Facebook îţi poate fi utilă atunci când vrei să ştii – şi trebuie să vrei – cum se promovează companiile concurente pe această reţea socială. O astfel de analiză competiţională este excelentă pentru a crea propria strategie.
Iată un scurt ghid pas cu pas pentru utilizarea noilor instrumente de transparență pentru reclamele Facebook.
În primul rând, navigați la pagina Facebook a afacerii pe care doriți să o studiaţi.
Apoi, în meniul din stânga, veți vedea o nouă secțiune intitulată „Informații și reclame”. Faceți clic pe acest tab și veți putea vedea toate anunțurile pe care acea companie le execută în prezent – puteți alege propria locație sau oriunde altundeva prin meniul derulant de locație. Ca în exemplul de mai jos.
Oare acest lucru înseamnă că trebuie să faceţi exact ce fac companiile de succes? În niciun caz! Faptul că puteţi analiza tipurile şi metodele de reclame pe Facebook, inclusiv textele acestora, nu înseamnă nicidecum că puteţi aplica aceeaşi reţetă. Dar acest insight în reclamele competiţiei vă este foarte util pentru a vă crea şi calibra strategia de comunicare şi publicitate pe Facebook.
Evident, acesta este doar un mic ajutor pentru crearea unei strategii coerente de promovare online. Experienţa, capacitatea de sinteză a direcţiilor esenţiale, succesul dobândit şi multe alte atu-uri pe care le-am acumulat în cei peste 20 de ani de experienţă ne recomandă.
Contactează-ne acum şi vom fi bucuroşi să discutăm mai multe despre traseul spre succes al companiei tale!