Real marketing, event marketing, tone of voice, calendar de publicare….înainte de toate, dacă eşti o companie la început de drum trebuie să te întrebi: cum selectezi conţinutul pentru publicare pe reţelele de socializare?
1. În primul rând, după ce ai selectat exact reţelele sociale potrivite pentru compania ta (felicitări, nu este cel mai uşor lucru, dacă vrei să îl faci corect!), este esenţial să îţi cunoşti publicul. Cui te adresezi? Care sunt dorinţele şi interesele publicului tău? Doar după ce publicul ţintă este atent studiat, poţi începe conversaţia eficient.
2. Astăzi conţinutul vizual este cel puţin la fel de important ca şi textul. Nu uita că creierul procesează imaginile de 60.000 ori mai rapid decât textul, deci mesajul tău va fi perceput iniţial prin imagine. Pe Facebook, postările cu imagine au de 3,2 ori mai mult engagement. (*sursa )
3. Fii relevant! Nimănui nu-i place să citească despre lucruri banale sau expirate. Distribuie doar conţinut relevant pentru compania ta, oricât de mult succes ar avea pisicile pe internet, nu au ce căuta în 2019 pe pagina ta, în afara cazurilor în care compania ta vinde hrană pentru animale sau reprezintă alte produse conexe. Şi în social media, culegi ceea ce semeni, şi chiar dacă, în aparenţă, postările se pot bucura de interacţiune, vei constata că roadele rămân doar la acel nivel.
4. Ca într-un dialog, concentrează-te la ceilalţi şi nu la tine. Aceeaşi regulă pe care o ştim de la Dale Carnegie, şi anume, să fii sincer interesat de celălalt, se aplică şi în social media, similar cu relaţiile din viaţa reală. Arată interes şi oferă soluţiile care sunt aşteptate de la tine.
5. Nu uita „ce te mână în luptă”! Call to action – formulat creativ, dar suficient de uşor de înţeles pentru a duce la acţiunea pe care o doreşti. Aceeaşi regulă cu privire la creativitate este valabilă pentru fiecare mesaj – evident, diferit în funcţie de reţeaua socială – nu alege o cantitate prea mare de creativitate în detrimentul conţinutului uşor de înţeles. Cu alte cuvinte, keep it simple, but sparkly şi asigură-te că mesajul ajunge clar la publicul tău. Aici întră în joc şi publicitatea plătită, iar acesta este un alt subiect esenţial pentru promovarea companiei tale.
Sau o altă idee. Câştigă mai mult decât timp şi grăbeşte-ţi drumul spre succes, contactează-ne la office@netinform.ro pentru o ofertă personalizată de promovare.