Pentru că „DE CE” pe Instagram credem că e deja clar – publicul tânăr abia aşteaptă să afle mai multe despre tine, întrebarea la care mai este nevoie de răspuns ar fi „CUM?”
Cum să te promovezi eficient pe Instagram? Să rezolvăm întâi chestiunile de bază!
În primul rând, trebuie să treci la cont Business. Un profil business îţi permite să creezi şi să publici reclame Instagram fără a fi nevoie să utilizezi instrumentele de publicitate Facebook. Plus, poţi accesa instrumentele de analiză Instagram, numite Insights, care oferă statistici despre postările tale. Odată ce ai deblocat avantajele acestui profil de afaceri, trebuie să începi să le utilizezi pentru a crea strategia potrivită publicului tău.
Profilul business-ului tău este la fel de important, aminteşte-ţi că nimic nu este bătut în cuie – lucru valabil şi pentru linkul din biografia ta. Modifică-l pentru a anunţa noutăţile de pe site, schimbă descrierea potrivit campaniilor pe care le desfăşori şi nu uita de hastag-uri, ştim că îţi plac aşa că pe Instagram le poţi folosi cât îţi place. Bonus: inclusiv în descriere! Cu moderaţie, însă. 🙂
Atenţie la poza de profil, priveşte-o, pe cât posibil, cu ochii unuia care o vede pentru prima oară şi întreabă-te sincer: ce transmite? Îşi poate da seama oricine cine eşti doar dacă îţi vede poza de profil, este uşor recognoscibilă? Este potrivită brandului? Odată ce ai selectat fotografia perfectă pentru contul tău business, e timpul să treci şi la fapte.
Îţi mai plac poveştile? Publicul spune DA! Aşa că, dacă vrei să fii remarcat printre conturile urmărite de followerii tăi, devino povestitor! Creativitatea este la mare valoare aici, deci recomandăm o doză mare de imaginaţie şi puncte culminante.
Conţinutul pe care îl vei publica mai apoi ţine foarte mult de specificul activităţii tale, de aceea îţi recomandăm să ne contactezi la office@netinform.ro pentru o strategie personalizată, corelată cu comunicarea din toate mediile sociale în care este prezentă afacerea ta.