Azi ne-am gândit să scriem despre poveşti. Nu poveşti cu peşti, ci acele stories pe care le poţi publica pe Instagram şi Facebook. De sunt stories atât de populare?
În primul rând, sunt „fun”, distractive. Awesome, guys!!! – cum ar zice voci din generaţia Z. Depinde care este publicul ţintă. 🙂 În al 2-lea rând, şi acesta e motivul pentru care le iubesc şi marketerii, este o modalitate excelentă de a crea interacţiune cu followerii.
Ce postezi în stories? Foto, video şi boomerang. Sau un mix între ele. Opţiunea este a ta, iar feedback-ul al publicului.
Cum le faci cât mai atractive?
- Fii consistent. Publică periodic stories, în baza unui calendar editorial.
- Designul contează. Te poţi „juca” cu opţiunile din Instagram, dar pentru un look profesional trebuie să incluzi şi story-uri „lucrate”. Nu te teme, designerul nostru ştie exact ce înseamnă acest lucru.
- Cât mai multă creativitate! Gif-uri, stickere, sondaje, anything goes! Atât timp cât se încadrează în vocea brandului tău.
- Anunţă oferte exclusive sau concursuri prin stories.
- Nu uita de hashtags pentru a accesa un public mai larg.
Poţi posta inclusiv pozele din feed, mai ales dacă fac parte din campanii în care trebuie să reaminteşti publicului lucruri importante. Reinventează-ţi conţinutul cheie pentru stories.
Instagram şi Facebook Insights îţi vor arăta statisticile importante, adică impact, afişările poveştii, câte conturi au glisat înainte, câte înapoi – adică au vrut să revadă povestea, câte au accesat linkul, plus alţi indicatori care ar trebui să te conducă spre conţinutul perfect. OK, nu există perfect, atunci conţinutul optim pentru scopul şi brandul tău.
Un lucru foarte important, nu uita de secţiunea „Highlights”. Adaugă aici cele mai reuşite şi importante stories, care vor fi văzute astfel şi după expirarea duratei lor de viaţă de 24 de ore. Practic, le faci poveşti nemuritoare. 😉
Am mai avea multe de spus, plus încă vreo câteva glume (seci – zic unii, bune – zic alţi), dar mai bine hai să discutăm despre „povestea” specifică a brandului tău. Scrie-ne pe office@netinform.ro!