Una dintre metodele cele mai bune de a promova evenimentul companiei tale în mediul online este prin Facebook events. Chiar dacă este uşor să creezi un eveniment pe Facebook, există câteva reguli care vor face diferenţa între succesul sau insuccesul evenimentului tău.
În primul rând poza pentru cover-ul evenimentului trebuie să fie memorabilă şi să iasă în evidenţă. Există o mulţime de evenimente pe Facebook, nu ai vrea ca ai tău să treacă neobservat. Dacă poza evenimentului nu are dimensiunea corectă sau este pur şi simplu banală, invitaţii nu se vor înghesui să participe iar evenimentul îşi va pierde din însemnătate.
Iată care sunt dimensiunile actuale pentru fotografia evenimentului, conform regulilor Facebook:
• Facebook Event cover dimensiune recomandată: 1920 x 1080 (16:9 Ratio)
• Facebook redimensionează poza la dimensiunile minime: 470 × 174
• Imagini apărute în feed: 470 x 174
Nu este dificil să uploadezi o fotografie pe Facebook, dar ultimul lucru pe care îl vrei este să creezi senzaţia de lucru făcut “de mântuială” pe pagina ta.
Unde va apărea imaginea evenimentului pe Facebook?
Au existat câteva modificări de-a lungul timpului, dar iată unde va apărea fotografia evenimentului acum:
• Evenimente viitoare: Afișată ca o miniatură, fotografia evenimentului Facebook este vizibilă şi în evenimentele viitoare. Este indicat să alegeți o imagine care arată bine la scară completă și ca miniatură, astfel încât utilizatorii să poată recunoaște evenimentul.
• Pe pagina evenimentului: Imaginea evenimentului se afișează la 470 x 174 pe pagina. de eveniment. Aceasta este sursa principală pentru detaliile, comentariile și actualizările specifice evenimentului.
• Newsfeed: Imaginea evenimentului apare în Newsfeed la aproape aceleaşi dimensiuni ca cele de pe pagina de eveniment.
Cum creezi cea mai bună poză pentru eveniment?
Fotografia care iese în evidenţă trebuie să aibă mai puţin text, mai mult wow. Imaginea trebuie să fie memorabilă, aceasta se va întipări în memoria utilizatorului mai mult decât textul afişat. Foloseşte imagini relevante pentru respectivul eveniment. Nu vrei să transmiţi confuzie, ci să comunici mesajul clar şi răspicat. Un designer cu experienţă va prelucra imaginile în aşa fel încât rezultatele să fie maximizate.
Bineînţeles, pentru cele mai bune răspunsuri la evenimentul tău, acesta trebuie să fie promovat către audienţa care te interesează. Crearea unei reclame va fi un plus de garanţie pentru reuşită.
Designerii şi specialiştii în marketing online de la Netinform se vor asigura ca evenimentul tău să fie unul de succes. Contactează-ne la office@netinform.ro pentru cele mai bune rezultate! Experienţa noastră în mediul online ne recomandă.